Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Βοήθεια ,μας σκοτώνουμε !

 Η χώρα για άλλη μια φορά σε "επαναστατικό" αναβρασμό .Στο ίδιο έργο θεατές. Βαρέθηκα, κουράστηκα ,αηδίασα. Δεν γίνεται τίποτα. Το γεγονός που πυροδότησε την "έκρηξη" ήταν αναμενόμενο . Μόνο ο νεκρός γλύτωσε απ' αυτή την παράνοια ,όλοι οι υπόλοιποι είμαστε καταδικασμένοι να ζούμε βουτηγμένοι στις συνέπειες της απραξίας μας .
 Πόλεμος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης . Πένθιμα like ,κοινοποιήσεις ,μαρτυρίες που καταδεικνύουν την βαρβαρότητα του γεγονότος , η παραμικρή λεπτομέρεια δημοσιοποιείται στολισμένη με δακρύβρεχτους τίτλους, δοκίμια που τραβούν το πολιτισμένο προσωπείο των "βαρβάρων" που τεχνηέντως τους φόρεσαν τα μ.μ.ε. Αυτές είναι οι ώρες που δουλεύει το μαγαζί .Υπάρχουν και οι μεγάλες παύσεις ,που δεν γίνεται τίποτα συνταρακτικό. Και τι να κάνουν δηλαδή ,κλέφτες να γίνουν ; Η ενημέρωση πάνω απ' όλα. Και η φιγούρα για τους ιδιώτες . Κοίτα! Ασχολούμαι με σημαντικά γεγονότα σήμερα ,δεν είμαι ρηχός τύπος. Αύριο κωλάρες με λεζάντες και 4αρες του γαύρου. Αλλά σήμερα ... σήμερα επανάσταση. Και στους δρόμους πορείες και μπάχαλα. Έτσι θέλει ρε ,η βία φέρνει βία και όποιος δεν σε σέβεται να σε φοβάται . Απ' την άλλη, εγώ δεν είμαι μπαχαλάκιας .Κατεβαίνω στις πορείες για να διαδηλώσω ειρηνικά ,όπως ορίζει το συνταγματικό μου δικαίωμα και τόσα χρόνια είδα τα αιτήματα και τους αγώνες μου να πιάνουν τόπο. Αν δεν υπήρχαν και οι πορείες ,θα ένιωθα άβουλος στον καναπέ μου και αδύναμος να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Τώρα όμως ,έχω αλλάξει το προτσές της ιστορίας χιλιάδες φορές . Είμαι πολύ καλύτερος απ΄ τους άλλους ,τους οκνηρούς . Αυτούς που θα λένε στα εγγόνια τους "και στα δικά μας τα χρόνια αντιμετωπίσαμε πολλές δυσκολίες ,αλλά τα καταφέραμε" . Πως μπορείς ρε μαλάκα να καπηλεύεσαι τους αγώνες μου ; Εσύ παράγεις μόνο κουράδες ενώ εγώ κοινωνικό έργο .Το ίδιο είμαστε ;
Ναι ,το ίδιο είμαστε. Και συ που χτυπιέσαι και 'γω που δεν κουνιέμαι ,θα βουλιάξουμε ,αφού αρνούμαστε να κολυμπήσουμε .Απέναντι σ' ένα "κράτος δικαίου" που παρουσιάζει πλήρη έλλειψη δικαιοσύνης -σε κάθε της μορφή- , προσπαθούμε ν' αντιδράσουμε με νόμιμο τρόπο . Όλες του οι ενέργειες γίνονται εκτός νόμου .Όλα όσα αντιτίθεσαι ,είναι παράνομα -μοναδική νόμιμη διαδικασία οι εκλογές ,που και κει αρνείσαι να δείξεις χαρακτήρα- . Γιατί επιμένεις να είσαι νόμιμος ; Γιατί φοβάσαι το "περιθώριο" και την βία. Στο περιθώριο οδεύεις μέρα με την μέρα και την βία την βλέπεις ολόγυρα. Αλλά και πάλι προσπαθείς να σώσεις τον εαυτούλη σου. Δεν γίνεται όλες αυτές οι φιλοδοξίες να πάνε χαμένες και να καταλήξεις στο χώμα ή στο κάγκελο. Κάποιοι θα πάνε και 'κει. "Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή. Θέλει νεκρούς χιλιάδες να είναι στους τροχούς .Θέλει κ' οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους" . Προτιμότερο να δώσεις το "αίμα" σου παρά την ζωή σου. Δεν έχουμε όλοι την ίδια τύχη ,ούτε και τα ίδια προνόμια . Αφού τα έχεις προς το παρόν ,κάνε τα πάντα για να τα διατηρήσεις . Οι υπόλοιποι ,υπήρξαν "λίγο" άτυχοι .
Και δηλαδή τι να κάνω ; Να βγαίνω τα βράδια και να γαμάω φασίστες στα στενά ; Μα σήμερα είναι οι φασίστες ,χθες ήταν οι αμερικανόφιλοι πολιτικοί ,αύριο οι αριστεροί αν εκλεγούν. Και 'γω συνέχεια απέναντι σε κάποιον, να ανήκω σε ομάδες ,να πορευόμαστε προς το κοινό (μας) όφελος . Συνεχώς μου λένε "κοίτα το πουλάκι" και 'γω γυρνάω να κοιτάξω . Και όταν ξαναγυρίζω το βλέμμα μου ,είμαι καρφωμένος ολομόναχος στο ίδιο σημείο που ξεκίνησα και οι σύντροφοι μου πουθενά. Μήπως να την βγάλω μόνος μου την άκρη ; Μήπως με έκαναν να πιστεύω πως συλλογικά δεν γίνεται τίποτα ,οπότε να στραφώ προς την ατομική λύση ; Μπέρδεμα.
Για αρχή ,το σημαντικότερο είναι να κατανοήσεις την κατάσταση και την θέση σου μέσα σ' αυτήν .Όσο τρέφεις αυταπάτες ,οι ενέργειες σου δεν έχουν αποτέλεσμα . Και όταν θελήσεις να γίνεις αποτελεσματικός ,θα αρχίσεις να πράττεις και να κρατάς το στόμα σου κλειστό .Ελάχιστοι "δικαιούνται" να το ανοίγουν ,αυτοί που μπορούν να δικαιολογήσουν εμπράκτως τα λεγόμενα -άρθρο του Π. Χατζηστεφάνου- τους . Οι υπόλοιποι καλύτερα να το βουλώσουμε και ν' αρχίσουμε την ατομική ,πνευματική αρχικά οχύρωση . Ούτως ή άλλως ,το πένθος είναι βουβό . Πένθος είτε για τους νεκρούς ,ανεξαρτήτως εθνικότητας ,είτε για την πολιτισμική/πνευματική παρακμή που επικρατεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου