Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Η επιστροφή του ασώτου πατήρ !

Τους τελευταίους δυο μήνες κάθε φορά που μου 'ρχεται έμπνευση και θέλω να γράψω στο μπλόγκ ,σαν να τα λέω με τον εαυτό μου μπροστά σε καθρέφτη ,όλο με κερδίζουν εύκολες δικαιολογίες και νιώθω σαν άσωτος πατέρας που παραμελεί τον υιό του.
Όμως αυτό θα αλλάξει σύντομα. Έχω σχεδόν τελειώσει με το γράψιμο της πρώτης μου μίνι ιστορίας/διήγημα ! Ναι ρε ,δεν κάνω πλάκα ,τρεεεεεελά πράγματα !
Οπόταν ,μόλις είναι έτοιμο ,θα σας το δώσω να το διαβάσετε. Σε σας μιλάω ,τους δικούς μου. Δεν έχω κάρτα για να σας πάρω τηλέφωνο και μέσω fb βαριέμαι γιατί πρέπει να δώσω πολλές εξηγήσεις. Θα πούμε και το κάτι παραπάνω το βράδυ .

Και κάτι τελευταίο! Ήθελα να γράψω για τις διακοπές μου, για ταξίδια ,για για για ... τελικά όλα ναυάγησαν. Όμως τις προάλλες με φύλλα 89 σε board 78T /turn J /river 4 κέντισα δυο σουφριά και γενικά στάθηκα κιμπάρης μετά απο 3 ώρες παιχνίδι και βγήκα από πάνω οικονομικά στα live . Αυτό έπρεπε να ειπωθεί ,γιατί απ' την στιγμή που άρχισα να αυτοαποκαλούμαι Xristackis "The King" ,μου τσαλάκωσαν τον εγωισμό !

Τα λέμε σύντομα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου